Pomoc techniczna dla strony internetowej. Sprawdź, dlaczego szybka likwidacja usterki ma znaczenie i dlaczego warto współpracować z profesjonalną agencją.

Dobrze zaprojektowana, estetyczna i atrakcyjna dla użytkowników strona internetowa jest bardzo ważnym narzędziem marketingowym. Nieważne, czy firma jest duża, czy mała albo czy działa globalnie, czy lokalnie. Strona www pomaga docierać do potencjalnych klientów, wpływa pozytywnie na wizerunek firmy i jej wiarygodność, stanowi kanał komunikacji z odbiorcami i pozwala zwiększać współczynniki konwersji. W sieci bez problemu znaleźć można darmowe kreatory umożliwiające samodzielne stworzenie strony nawet osobom, które nie mają specjalistycznej wiedzy. Rozwiązanie wydaje się bardzo atrakcyjne. Warto jednak dobrze przemyśleć swoją decyzję – w przypadku bezpłatnych kreatorów nie można liczyć na wsparcie techniczne, gdy strona przestanie prawidłowo działać.

Zlecasz stworzenie strony? Sprawdź, czy wykonawca gwarantuje pomoc techniczną

Niewątpliwą zaletą darmowych kreatorów jest to, że dzięki nim można stworzyć firmową stronę właściwie bez ponoszenia kosztów. Czy na pewno i czy zawsze jest to opłacalne? Profesjonalne agencje zajmujące się projektowaniem stron www działają kompleksowo. Dbają o funkcjonalność, estetykę i responsywność witryny, służą fachowym doradztwem, wybierają optymalne rozwiązania technologiczne. Większość z nich zapewnia również wsparcie techniczne w razie problemów (przed nawiązaniem współpracy warto sprawdzić, czy w ramach umowy wykonawca udziela wsparcia technicznego i w jakim zakresie). Samodzielnie stworzone strony przeważnie nie są tak wydajne i spełniają swoje funkcje tylko w jakimś zakresie. Co gorsza, w razie awarii – a to może zdarzyć się zawsze – nie można liczyć na szybką i fachową pomoc.

Pomoc techniczna – warto zapewnić ją klientom 2

Handsome young male software developer programming codes while working from home

Niepoprawnie działająca strona, czyli jak stracić potencjalnych klientów

Dlaczego warto postawić na usługi profesjonalnej agencji, która zapewnia wsparcie techniczne? Powód jest bardzo prosty – usterki na stronie internetowej odstraszają klientów, co może negatywnie przekładać się na kondycję biznesu. Użytkownicy są  przeważnie niecierpliwi. Jeśli strona zbyt wolno się ładuje (lub nie ładuje się w ogóle), jeśli nie działa formularz kontaktowy lub jeśli podczas wypełniania formularza zamówienia wyskakuje błąd, istnieje duże prawdopodobieństwo przerwania ścieżki zakupowej. Potencjalny klient opuści stronę i być może nigdy już nie powróci. W przypadku awarii, aby nie narażać się na straty, trzeba działać szybko i skutecznie. W tym świetle współpraca z  agencją, która gwarantuje niezbędną pomoc techniczną, wydaje się jednak korzystniejszym i bardziej opłacalnym rozwiązaniem niż korzystanie z darmowych szablonów i kreatorów.