Marketing internetowy przy ograniczonym budżecie? Tak, to możliwe! Zobacz, z jakich narzędzi warto korzystać, by promować firmę.

Zakładkę „o nas” znaleźć można chyba na każdej firmowej stronie internetowej. Jej brak to poważny błąd. Jest  jedną z najważniejszych i najczęściej odwiedzanych podstron. Dobrze przemyślana, zawierająca atrakcyjne treści może zachęcić potencjalnych klientów do kontaktu, skorzystania z usług lub dokonania zakupu – a o to przecież chodzi. Dlaczego jeszcze podstrona z autoprezentacją jest tak ważna? O czym warto pamiętać, tworząc zakładkę „o nas”?

Strona internetowa w dobie mediów społecznościowych – czy jest potrzebna?

Chociaż media społecznościowe zdominowały Internet, nie warto rezygnować z prowadzenia strony internetowej. Witryna jest wizytówką firmy, pozwala się zaprezentować, ale to niejedyne jej funkcje. Strona www podnosi wiarygodność marki, stanowi skuteczną formę reklamy, pozwala docierać do szerokiego grona klientów. Dzięki niej klientom łatwiej jest nas odnaleźć, a dostępne narzędzia analityczne pozwalają śledzić ruch i lepiej poznawać użytkowników odwiedzających witrynę.

Dlaczego warto przyłożyć się, tworząc opis firmy?

Dlaczego dział „O nas” na stronie jest ważny 2

Dział „o nas” jest bez wątpienia jednym z ważniejszych elementów witryny. Stanowi dla potencjalnych klientów ważne źródło informacji o firmie, jej historii, sposobie działania i wartościach, którymi się kieruje. To miejsce, w którym można podkreślić swoje atuty i pokazać swoją przewagę nad konkurencją. Odpowiednio skonstruowana podstrona wzbudza zainteresowanie, a przede wszystkim zaufanie odbiorców. Dzięki niej marka przestaje być dla użytkownika anonimowa – pokazuje, że produkty i usługi nie są sprzedawane przez jakąś, bliżej niezidentyfikowaną firmę, ale przez konkretnych ludzi, którzy mogą pochwalić się doświadczeniem i znajomością branży. W zależności od tego, co znajduje się w zakładce, można klientów zachęcić lub zniechęcić do podjęcia interakcji.

„O nas” – co i w jaki sposób napisać, by zwiększyć konwersję?

Przygotowując zakładkę „o nas” warto pamiętać, że prezentacja ma służyć przede wszystkim klientom. Ważne jest więc nie tylko to, co jest napisane, ale również w jaki sposób. Sposób komunikacji musi być więc dopasowany do potencjalnych odbiorców. Tekst powinien być unikalny i atrakcyjny dla czytelnika, dlatego lepiej unikać frazesów, a postawić na konkrety, oddziałując przy tym na emocje i odwołując się do wspólnych wartości. Warto opowiedzieć historię firmy, przedstawić załogę i opisać osiągnięcia. Dobrym pomysłem jest dodanie pozytywnych rekomendacji innych klientów lub partnerów biznesowych.