O tym, jak ważni dla każdego biznesu są klienci, nikogo raczej przekonywać nie trzeba. W końcu to oni, korzystając z oferty, decydują o sukcesie finansowym firmy. Istotne jest jednak nie tylko zdobywanie nowych klientów, ale także budowanie z nimi długotrwałych relacji. Lojalni klienci kupują więcej i częściej, chętniej polecają produkty i strousługi innym. Warto również pamiętać, że utrzymanie stałego klienta kosztuje mniej niż pozyskanie nowego. Budowanie relacji to proces, który wymaga podejmowania różnych działań. Jednym ze sposobów może być stworzenie Thank You Page.  Co to takiego i dlaczego warto ją mieć?

Jak wygląda Thank You Page i dlaczego jest taka istotna?

Thank You Page to nic innego jak strona z podziękowaniem. Podziękować można użytkownikowi za dokonanie zakupu lub wykonanie innej aktywności, np. za zapisanie się do newslettera  – wszystko zależy od założonego celu konwersji. Thank You Page to ukłon w stronę klienta, pokazanie mu, że jest ważny, a jednocześnie doskonała okazja do tego, by zachęcić go do podjęcia innych działań. To z kolei może przełożyć się na zwiększenie przychodów. Standardowo na takiej stronie wyświetla się podziękowanie i krótki komunikat na temat szczegółów konwersji. Thank You Page daje jednak dużo więcej możliwości niż przekazanie podziękowań. Warto je wykorzystać.

Jak wykorzystać Thank You Page?

Thank You Page nie musi być miejscem rozstania z użytkownikiem. Jak można wykorzystać potencjał strony z podziękowaniami, by była początkiem dalszej interakcji?

Zaoferowanie zniżki lub dodatkowych materiałów

Thank You Page nie musi być tylko podsumowaniem zakupu. Chcesz zwiększyć szansę na to, by klient do Ciebie wrócił? W ramach podziękowania zaoferuj mu zniżkę na następne zakupy. Dobrym pomysłem może być również udostępnienie dodatkowych materiałów, np. ułatwiających korzystanie z zakupionego produktu.

Prośba o wystawienie opinii

Opinie są świetnym źródłem informacji na temat preferencji klientów i stopnia ich zadowolenia z transakcji. Na Thank You Page możesz zachęcić do wystawienia opinii. Pamiętaj przy tym, że pozytywne recenzje zachęcają innych użytkowników do interakcji z firmą.

Membership Accept Join us Support Concept

Zaproszenie do newslettera

Newsletter jest świetnym i skutecznym narzędziem, dzięki któremu można utrzymywać stały kontakt z klientami. Na stronie z podziękowaniami można zaprosić nie tylko do zapisania się do newslettera, ale również do obserwowania bloga lub zapoznania się z pozostałą ofertą.

Zaproszenie do śledzenia mediów społecznościowych

Aktywność w mediach społecznościowych jest dziś jedną z kluczowych działalności, jeśli chodzi o strategię marketingową. Umieść na stronie z podziękowaniami linki do profili w social mediach i zaproś swoich klientów do ich obserwowania.