Marketing Wirusowy - Viral Marketing

Virale - jak wykorzystać ich potencjał?

A łyżka na to: niemożliwe! „Prawie” robi wielką różnicę. A świstak siedzi i zawija je w te sreberka… To tylko niektóre slogany z reklam, które na dobre przeniknęły do języka potocznego. Jakie ma to znaczenie dla działań marketingowych? Ogromne – użytkownicy sami rozpowszechniają informację o produkcie czy usłudze. I o to, w skrócie, chodzi w viralach.

marketing wirusowy

Marketing wirusowy

Treści viralowe mogą przybierać różne formy, ale łączy je jedno – jeśli są dobre, natychmiast się rozprzestrzeniają. Można nawet powiedzieć, że rozprzestrzeniają się niczym wirus. Internauci chętnie je udostępniają, dzięki czemu docierają one w bardzo szybkim tempie do bardzo szerokiego grona odbiorców. Viralami mogą być np. chwytliwe slogany lub wzbudzające zainteresowanie filmiki. Stwierdzenie, że virale rozprzestrzeniają się niczym wirus, nie jest przypadkowe. Stanowią one jedną z form marketingu wirusowego (viral marketing). Tym terminem określa się działania marketingowe polegające na stworzeniu sytuacji, w której to odbiorcy przekazują informację dotyczące usług czy produktów, budują świadomość marki i zwiększają ruch na stronie lub kanale.

viral marketing

Dobry viral, czyli jaki?

Sama koncepcja viralu nie jest skomplikowana, ale stworzenie dobrej treści viralowej jest prawdziwym wyzwaniem. Nie ma też recepty na chwytliwy viral. Warto jednak pamiętać o kilku rzeczach. Tak jak w przypadku innych działań marketingowych, tak i tutaj podstawą jest znajomość grupy docelowej i potrzeb swoich odbiorców. Im bardziej użytkownicy będą się utożsamiać z treścią, tym chętniej będą ją udostępniać. Poza tym viral musi nieść spory ładunek emocjonalny. Powinien zainteresować widzów, zaintrygować ich i wywołać zaciekawienie (przy czym lepiej bazować na pozytywnych odczuciach). Nijaka treść wywoła nijakie zainteresowanie. Kolejną kwestią jest szybka reakcja na bieżące wydarzenia. Wszyscy chyba wiemy, jak szybko rozpowszechniają się np. memy, które nawiązują do aktualnych wydarzeń. A co z formą viralu? Najlepiej, aby był prosty w odbiorze. Obecnie królują krótkie, łatwo dostępne filmiki wideo – które nie wymagają od użytkownika poświęcenia czasu i silnego skupienia.

profesjonalne strony internetowe w Warszawie

15 lat doświadczenia

 
Projektowaniem stron internetowych zajmujemy się od 2004 roku. Praca jest naszą pasją, dlatego nieustannie się rozwijamy, aby spełniać oczekiwania Klientów. Zaufaj naszemu doświadczeniu i powiedz co możemy dla Ciebie zrobić.
Strony www dla firm

900 stron www

 
Wykonaliśmy ponad 900 projektów dla kilkuset Klientów z Warszawy, a także z innych miast Polski i Europy. Są to tanie strony internetowe oraz profesjonalne strony www i sklepy internetowe. Zobacz wybrane realizacje i skorzystaj z naszej oferty.
skuteczna strona internetowa

12 miesięcy gwarancji

 
Na każdą wykonaną przez nas stronę internetową udzielamy 12 miesięcznej gwarancji, aby każdy Klient miał pewność, że otrzymuje produkt wysokiej jakości, a w razie ewentualnych problemów może liczyć na fachową pomoc naszych specjalistów.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Wizerunek w internecie

Szukasz profesjonalistów, którzy wykonają lub zmodernizują stronę dla Twojej firmy i odświeżą jej wizerunek w internecie?

Strony internetowe Warszawa

Spodobały Ci się nasze realizacje, a otrzymane referencje od zadowolonych Klientów utwierdziły, że współpraca z nami to dobry wybór?

Tanie strony internetowe

Chcesz mieć profesjonalną stronę www, opiekę specjalistów i to wszystko w atrakcyjnej cenie?

Jeśli odpowiedź brzmi TAK, to zadzwoń teraz:

T: 509 578 178