Czy wiesz, jak tworzyć dobre posty na Facebooku?

Firmowy profil na Facebooku to niezwykle przydatne narzędzie marketingowe. Dzięki niemu można kreować wizerunek marki czy efektywnie ją promować.


Warto jednak pamiętać, że samo prowadzenie fanpage’a nie wystarczy. Trzeba jeszcze umieć z niego korzystać. Profil powinien być prowadzony w sposób przemyślany, a publikowane posty muszą być odpowiednio skonstruowane – tak, by były angażujące, ciekawe i docierały na jak największego grona odbiorców.

facebook posty

Od czego zależy zasięg postów?

Od czego zależy zasięg publikowanych postów? Istnieje wiele różnych czynników, które są za to odpowiedzialne, a jednym z nich jest Edge Rank, czyli algorytm decydujący o tym, czy dany wpis pojawi się wśród Aktualności użytkownika. Niestety, nikt do końca nie wie, co tak naprawdę ma decydujący wpływ na widoczność postów, mechanizm jest stale modyfikowany, a zasady jego funkcjonowania nie są ujawniane. Wiadomo jednak, że algorytm uwzględnia takie czynniki jak aktualność wpisu (im jest nowszy, tym większe prawdopodobieństwo, że zostanie wyświetlony), intensywność interakcji użytkowników na post oraz waga aktywności, czyli jaką formę ma publikowany post (np. czy jest to sam tekst, czy dołączona jest jakaś grafika).

Dobry post, czyli jaki?

Tego, jak działa algorytm, nie jesteśmy w stanie do końca przewidzieć. Możemy jednak tworzyć posty według pewnych sprawdzonych zasad. Okazuje się, że krótsze posty są efektywniejsze od długich, obszernych wpisów. Idealny post powinien liczyć ok. 70 – 100 znaków, przy czym lepiej nie przekraczać długość 140 znaków. Liczy się również to, jaką formę ma post. Unikajmy dodawania samego tekstu – taki wpis raczej nie przyciągnie uwagi użytkowników i zginie wśród innych postów. Posty tekstowe mają najmniejsze zasięgi. Atrakcyjne będą posty z interesującą grafiką (dobrze, by była dobrej jakości), z linkami lub filmami video. Jeśli chodzi o treść – starajmy się jak najbardziej angażować naszych odbiorców. Warto wchodzić z użytkownikami w interakcje. Dobrym pomysłem może być zadawanie pytań, np. co odbiorcom podoba się w naszej ofercie, a czego im brakuje. Umieszczajmy inspirujące i wartościowe treści, np. cytaty, które zaciekawią czy skłonią do dyskusji. Od czasu do czasu nie zawadzi również umieszczenie humorystycznych postów, np. z memami czy śmiesznymi rysunkami – ważne jednak, by przy dodawaniu tego typu wpisów zachować umiar.

 

profesjonalne strony internetowe w Warszawie

14 lat doświadczenia

 
Projektowaniem stron internetowych zajmujemy się od 2004 roku. Praca jest naszą pasją, dlatego nieustannie się rozwijamy, aby spełniać oczekiwania Klientów. Zaufaj naszemu doświadczeniu i powiedz co możemy dla Ciebie zrobić.
Strony www dla firm

800 stron www

 
Wykonaliśmy ponad 800 projektów dla kilkuset Klientów z Warszawy, a także z innych miast Polski i Europy. Są to tanie strony internetowe oraz profesjonalne strony www i sklepy internetowe. Zobacz wybrane realizacje i skorzystaj z naszej oferty.
skuteczna strona internetowa

12 miesięcy gwarancji

 
Na każdą wykonaną przez nas stronę internetową udzielamy 12 miesięcznej gwarancji, aby każdy Klient miał pewność, że otrzymuje produkt wysokiej jakości, a w razie ewentualnych problemów może liczyć na fachową pomoc naszych specjalistów.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Wizerunek w internecie

Szukasz profesjonalistów, którzy wykonają lub zmodernizują stronę dla Twojej firmy i odświeżą jej wizerunek w internecie?

Strony internetowe Warszawa

Spodobały Ci się nasze realizacje, a otrzymane referencje od zadowolonych Klientów utwierdziły, że współpraca z nami to dobry wybór?

Tanie strony internetowe

Chcesz mieć profesjonalną stronę www, opiekę specjalistów i to wszystko w atrakcyjnej cenie?

Jeśli odpowiedź brzmi TAK, to zadzwoń teraz:

T: 509 578 178


Facebook
Google Plus