Newsletter – co warto o nim wiedzieć?

Newsletter może być skutecznym narzędziem marketingowym - pod warunkiem, że jest dobrze przemyślany. Sprawdź, co warto wiedzieć na ten temat.


Newsletter może być bardzo dobrym narzędziem marketingowym, służącym promocji czy przypominającym klientowi o marce, pod warunkiem, że jest przemyślany oraz dobrze i starannie skonstruowany. Warto pamiętać, że ma on głównie funkcję informacyjną, służy do stałej komunikacji z klientami (np. do informowania o nowościach lub specjalnych promocjach), którzy decydując się na subskrypcję, wyrazili już zainteresowanie naszą ofertą. Newsletter nie powinien być nachalną reklamą, musi zainteresować odbiorcę i być dla niego atrakcyjny – inaczej wyląduje w folderze SPAM, a nasze działania marketingowe nie na wiele się zdadzą.  

newsletter na stronie www

O czym pamiętać?

Newsletter powinien być dopracowany pod każdym względem – nie tylko pod względem treści, ale również wyglądu. Musi być przyjazny dla odbiorcy, dobrze się prezentować i być czytelny na każdym urządzeniu i kliencie poczty e-mail. Dobrze, by miał stały wygląd, według określonego szablonu. Ważna jest również stała częstotliwość, z jaką rozsyłamy newsletter, przy czym lepiej unikać wysyłania kilku wiadomości dziennie – istnieje wówczas spore prawdopodobieństwo, że nasze wiadomości trafią do spamu, a odbiorca zrezygnuje z subskrypcji.

Treść newslettera

Przy tworzeniu skutecznego newslettera, należy najpierw określić grupę docelową, do której jest on skierowany – od tego w dużej mierze będzie zależeć treść i grafika. Nie mniej ważnym elementem jest ustalenie celu, w jakim wysyłamy newsletter, czy chcemy zwiększyć sprzedaż, budować pozytywny wizerunek marki, czy może zwiększyć ruch na stronie.  Niektóre cele można i warto ze sobą łączyć, natomiast jeśli zbombardujemy odbiorcę nadmiarem informacji, prawdopodobnie nie wykona on żadnego, oczekiwanego przez nas działania. Konstruując przekaz, dobrze jest pamiętać, że liczy się przede wszystkim jakość. Tekst powinien być zwięzły, ale atrakcyjny, i przekazywać konkrety. Dobrze, jeśli zawiera treści dodatkowe – takie, których odbiorca nie znajdzie na naszej stronie, a które zarezerwowane są tylko dla subskrybentów.

 

 

 

profesjonalne strony internetowe w Warszawie

14 lat doświadczenia

 
Projektowaniem stron internetowych zajmujemy się od 2004 roku. Praca jest naszą pasją, dlatego nieustannie się rozwijamy, aby spełniać oczekiwania Klientów. Zaufaj naszemu doświadczeniu i powiedz co możemy dla Ciebie zrobić.
Strony www dla firm

800 stron www

 
Wykonaliśmy ponad 800 projektów dla kilkuset Klientów z Warszawy, a także z innych miast Polski i Europy. Są to tanie strony internetowe oraz profesjonalne strony www i sklepy internetowe. Zobacz wybrane realizacje i skorzystaj z naszej oferty.
skuteczna strona internetowa

12 miesięcy gwarancji

 
Na każdą wykonaną przez nas stronę internetową udzielamy 12 miesięcznej gwarancji, aby każdy Klient miał pewność, że otrzymuje produkt wysokiej jakości, a w razie ewentualnych problemów może liczyć na fachową pomoc naszych specjalistów.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Wizerunek w internecie

Szukasz profesjonalistów, którzy wykonają lub zmodernizują stronę dla Twojej firmy i odświeżą jej wizerunek w internecie?

Strony internetowe Warszawa

Spodobały Ci się nasze realizacje, a otrzymane referencje od zadowolonych Klientów utwierdziły, że współpraca z nami to dobry wybór?

Tanie strony internetowe

Chcesz mieć profesjonalną stronę www, opiekę specjalistów i to wszystko w atrakcyjnej cenie?

Jeśli odpowiedź brzmi TAK, to zadzwoń teraz:

T: 509 578 178


Facebook
Google Plus