Media społecznościowe – czy znasz ich potencjał?

Korzystasz na co dzień z mediów społecznościowych? Czy wiesz, jaki potencjał mają social media i jak wykorzystać je w biznesie?

Chyba wszyscy doskonale wiemy, czym są media społecznościowe, ale czy wszyscy zdajemy sobie sprawę, jaki jest potencjał? Facebook, Instagram czy YouTube to tylko niektóre z platform, z którymi spotykamy się na co dzień, chociaż często tylko na płaszczyźnie prywatnej. Media społecznościowe mogą jednak znacznie więcej, niż ułatwianie kontaktowania się ze znajomymi – są dzisiaj potężnym narzędziem marketingowym, dlatego warto wiedzieć, jak skutecznie z nich korzystać.

social media w biznesie

Nie tylko Facebook

Ostatnimi czasy zwykło się mówić, że jeśli czegoś nie ma na Facebooku, to nie istnieje. Słowa te wypowiadamy niby żartobliwie, ale jednak coś w tym jest. Niech liczby mówią za siebie – tylko w Polsce jest przeszło 16 milionów aktywnych użytkowników Facebooka! Platforma założone przez Marka Zuckerberga zdominowała Internet, a posiadanie firmowego konta na FB jest już po prostu koniecznością. Do gigantów social media należą również YouTube (największa na świecie platforma umożliwiająca bezpłatne umieszczanie, odtwarzanie, ocenianie i komentowanie filmów, stanowiąca dzisiaj podstawowy kanał komunikacji dla wielu firm), Twitter (umożliwiający mikroblogowanie) i Instagram (służący do publikowania zdjęć i plików video). Ten ostatni jest częścią Facebooka i, co ciekawe, wskaźniki interakcji są tu 15 razy większe niż na FB.

Social media w biznesie

Social media ułatwiają komunikację z klientami, są świetnym narzędziem do budowania wizerunku marki i zaufania, a także wspierają decyzje zakupowe. Co ważne – media społecznościowe dają możliwość interakcji, co oznacza, że komunikacja odbywa się w dwie strony. Dzięki temu od razu dostajemy cenną informację zwrotną na temat naszej działalności i dowiadujemy się więcej o preferencjach czy oczekiwaniach klientów.  Za pośrednictwem platform społecznościowych możemy informować o nowych produktach, prowadzić kampanie reklamowe, organizować konkursy dla osób śledzących nasz profil lub komunikować o promocjach. Media społecznościowe to dzisiaj bardzo ważny element strategii marketingowej, dlatego dobrze, by działania były przemyślane i dobrze zaplanowane. Wbrew pozorom prowadzenie profesjonalnego fan page’a wymaga doświadczenia, wiedzy i czasu, dlatego warto rozważyć współpracę z agencją marketingową, wyspecjalizowaną w tematyce social media.

 

 

profesjonalne strony internetowe w Warszawie

14 lat doświadczenia

 
Projektowaniem stron internetowych zajmujemy się od 2004 roku. Praca jest naszą pasją, dlatego nieustannie się rozwijamy, aby spełniać oczekiwania Klientów. Zaufaj naszemu doświadczeniu i powiedz co możemy dla Ciebie zrobić.
Strony www dla firm

800 stron www

 
Wykonaliśmy ponad 800 projektów dla kilkuset Klientów z Warszawy, a także z innych miast Polski i Europy. Są to tanie strony internetowe oraz profesjonalne strony www i sklepy internetowe. Zobacz wybrane realizacje i skorzystaj z naszej oferty.
skuteczna strona internetowa

12 miesięcy gwarancji

 
Na każdą wykonaną przez nas stronę internetową udzielamy 12 miesięcznej gwarancji, aby każdy Klient miał pewność, że otrzymuje produkt wysokiej jakości, a w razie ewentualnych problemów może liczyć na fachową pomoc naszych specjalistów.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Wizerunek w internecie

Szukasz profesjonalistów, którzy wykonają lub zmodernizują stronę dla Twojej firmy i odświeżą jej wizerunek w internecie?

Strony internetowe Warszawa

Spodobały Ci się nasze realizacje, a otrzymane referencje od zadowolonych Klientów utwierdziły, że współpraca z nami to dobry wybór?

Tanie strony internetowe

Chcesz mieć profesjonalną stronę www, opiekę specjalistów i to wszystko w atrakcyjnej cenie?

Jeśli odpowiedź brzmi TAK, to zadzwoń teraz:

T: 509 578 178