Czy wiesz do czego służy i jakie korzyści daje landing page?

Jak nakłonić użytkownika do wykonania konkretnego działania, np. rejestracji w serwisie czy zakupu produktu? Przeczytaj, jakie możliwości dają landing pages.


Jak skłonić internautę do wzięcia udziału w konkursie, zapisu na newsletter, pobrania materiału, rejestracji w serwisie, zakupu czy jakiegokolwiek innego, oczekiwanego przez nas działania? Jednym z bardziej popularnych i efektywnych narzędzi jest landing page (strona docelowa), na którą użytkownik trafia np. po kliknięciu w link sponsorowany, baner czy reklamę na Facebooku. O czym warto pamiętać przy tworzeniu skutecznej strony docelowej?

landing page

Strona docelowa – korzyści

Landing page skupia uwagę użytkownika na realizacji jednego zadania, a to z kolei przyczynia się do zwiększenia współczynników konwersji w działaniach marketingowych. Skłonienie użytkownika do wykonania zaplanowanego przez nas działania to jednak nie jedyna korzyść z landing pages. Strony docelowe pozwalają kreować wizerunek marki, umożliwiają lepsze dopasowanie przekazu do grupy docelowej, wspierają pozycjonowanie i ułatwiają analitykę – łatwo sprawdzić, ile osób wykonało konkretną akcję dzięki zaplanowanej przez nas kampanii. Landing pages to również narzędzie, dzięki któremu w prosty sposób przeprowadzimy testy A/B.

Jak stworzyć skuteczny landing page?

Landing pages powinny być przyjazne i skonstruowane z myślą o użytkownikach i ich potrzebach. Jeżeli strona docelowa będzie długo się ładować, nie będzie dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych lub umieścimy zbyt dużo informacji, istnieje wówczas spora szansa, że użytkownik opuści stronę, zanim zapozna się z jej treścią. Przecież skuteczność każdej kampanii reklamowej w dużej mierze zależy od tego, czy potencjalny klient w ogóle zapozna się z przygotowanymi dla niego materiałami. Tworząc landing page, warto pamiętać o kilku rzeczach. Przede wszystkim musimy określić cel – jeden i konkretny, który skłoni użytkownika do wykonania określonego działania. Treść powinna być jasna, czytelna i wskazywać na korzyści, jakie płyną z oferty. Lepiej unikać natłoku informacji, niewskazane są również komunikaty, które mogłyby wprowadzać w błąd. Bardzo ważnym elementem landing pages są przyciski CTA (call to action), nawołujące do działania (np. Zarejestruj się, Pobierz materiał, Wypełnij formularz). Warto zadbać również o estetykę strony docelowej – powinna być ona atrakcyjna dla użytkownika, przy czym korzystniejszy będzie prosty design. 

 

 

profesjonalne strony internetowe w Warszawie

14 lat doświadczenia

 
Projektowaniem stron internetowych zajmujemy się od 2004 roku. Praca jest naszą pasją, dlatego nieustannie się rozwijamy, aby spełniać oczekiwania Klientów. Zaufaj naszemu doświadczeniu i powiedz co możemy dla Ciebie zrobić.
Strony www dla firm

800 stron www

 
Wykonaliśmy ponad 800 projektów dla kilkuset Klientów z Warszawy, a także z innych miast Polski i Europy. Są to tanie strony internetowe oraz profesjonalne strony www i sklepy internetowe. Zobacz wybrane realizacje i skorzystaj z naszej oferty.
skuteczna strona internetowa

12 miesięcy gwarancji

 
Na każdą wykonaną przez nas stronę internetową udzielamy 12 miesięcznej gwarancji, aby każdy Klient miał pewność, że otrzymuje produkt wysokiej jakości, a w razie ewentualnych problemów może liczyć na fachową pomoc naszych specjalistów.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Wizerunek w internecie

Szukasz profesjonalistów, którzy wykonają lub zmodernizują stronę dla Twojej firmy i odświeżą jej wizerunek w internecie?

Strony internetowe Warszawa

Spodobały Ci się nasze realizacje, a otrzymane referencje od zadowolonych Klientów utwierdziły, że współpraca z nami to dobry wybór?

Tanie strony internetowe

Chcesz mieć profesjonalną stronę www, opiekę specjalistów i to wszystko w atrakcyjnej cenie?

Jeśli odpowiedź brzmi TAK, to zadzwoń teraz:

T: 509 578 178


Facebook
Google Plus