Artykuł sponsorowany – czy taka forma reklamy jest korzystna?

Dobry artykuł sponsorowany może być bardzo istotny w komunikacji z klientami i w budowaniu wizerunku marki. Dowiedz się więcej na temat tej formy reklamy.

Artykuł sponsorowany – czy to ma sens?

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. To prawda, jednak żeby była skuteczna, musi być odpowiednio przygotowana – zarówno treść, jak i forma powinny przyciągnąć uwagę i zaciekawić potencjalnego klienta. Jedną z form reklamy, chociaż dosyć specyficzną, są artykuły sponsorowane. Przyjrzyjmy się im bliżej i sprawdźmy, czy opłaca się w nie inwestować.

artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany a inne formy reklamy

Przede wszystkim warto spojrzeć na różne formy reklamy oczami konsumenta. Nie wszystkie przecież wzbudzają w nas pozytywne emocje. Chyba wszyscy zgodzimy się, że do tych najbardziej irytujących należą wyskakujące banery, które nierzadko przesłaniają właściwe treści na stronie internetowej. Taka forma może wręcz odstręczać klientów – nie tylko od produktu, ale i od całej marki. Artykuły sponsorowane nie są krzykliwe, za to dają konsumentowi szansę na bardziej szczegółowe zapoznanie się z zaletami produktu czy usługi. Ich charakter jest perswazyjny (w końcu jest to rodzaj reklamy), jednak mniej nachalny – w dobie, kiedy jesteśmy wprost bombardowani różnymi przekazami, może okazać się to dużym atutem.

Jak zbudować dobry artykuł sponsorowany?

Artykuł sponsorowany pozwala na dotarcie do potencjalnych klientów, wzbudzenie w nich zainteresowania, a także na budowanie pozytywnego wizerunku całej marki. Oczywiście, musimy liczyć się również z tym, że część odbiorców i do takiej formy reklamy podejdzie sceptycznie. W artykułach sponsorowanych unikajmy nadmiernej ilości superlatywów, ponieważ treść przestaje być wówczas wiarygodna. Zagadnienie powinno być przedstawione rzeczowo, ale lekko i atrakcyjnie. Warto skupić się nie tylko na zaletach produktu, ale także na potrzebach klientów. Najważniejsze informacje, które chcemy przekazać, dobrze jest umieścić na początku. W kolejnych akapitach możemy je uzupełniać i rozwijać – dzięki takiej budowie przekażemy najistotniejsze treści nawet tym czytelnikom, którzy z jakichś powodów nie dotrą do końca tekstu.

profesjonalne strony internetowe w Warszawie

14 lat doświadczenia

 
Projektowaniem stron internetowych zajmujemy się od 2004 roku. Praca jest naszą pasją, dlatego nieustannie się rozwijamy, aby spełniać oczekiwania Klientów. Zaufaj naszemu doświadczeniu i powiedz co możemy dla Ciebie zrobić.
Strony www dla firm

800 stron www

 
Wykonaliśmy ponad 800 projektów dla kilkuset Klientów z Warszawy, a także z innych miast Polski i Europy. Są to tanie strony internetowe oraz profesjonalne strony www i sklepy internetowe. Zobacz wybrane realizacje i skorzystaj z naszej oferty.
skuteczna strona internetowa

12 miesięcy gwarancji

 
Na każdą wykonaną przez nas stronę internetową udzielamy 12 miesięcznej gwarancji, aby każdy Klient miał pewność, że otrzymuje produkt wysokiej jakości, a w razie ewentualnych problemów może liczyć na fachową pomoc naszych specjalistów.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Wizerunek w internecie

Szukasz profesjonalistów, którzy wykonają lub zmodernizują stronę dla Twojej firmy i odświeżą jej wizerunek w internecie?

Strony internetowe Warszawa

Spodobały Ci się nasze realizacje, a otrzymane referencje od zadowolonych Klientów utwierdziły, że współpraca z nami to dobry wybór?

Tanie strony internetowe

Chcesz mieć profesjonalną stronę www, opiekę specjalistów i to wszystko w atrakcyjnej cenie?

Jeśli odpowiedź brzmi TAK, to zadzwoń teraz:

T: 509 578 178


Facebook
Google Plus