Rodzaje reklam Adwords

Znasz rodzaje reklam Adwords? Dowiedz się, jak budować skuteczne kampanie reklamowe w Internecie, korzystając z narzędzia oferowanego przez Google.

Adwords, czyli system reklamowy stworzony przez Google, daje ogromne możliwości prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych w Internecie. Dzięki Adwords reklamy wyświetlane są np. w formie linków sponsorowanych czy banerów w wynikach wyszukiwania Google oraz na stronach sieci reklamowej Google. Dużą zaletą tego systemu jest to, że reklamodawca sam decyduje, kiedy dana reklama ma się pojawiać i jaką będzie miała formę, może także samodzielnie ustalić budżet, który chce przeznaczyć na reklamę.

Aby dobrze wykorzystać narzędzie, które oferuje nam Google, warto wiedzieć, jakie są rodzaje reklam Adwords.

reklama adwords

Jakie rodzaje reklamy oferuje Google Adwords?

Google Adwords proponuje różne rodzaje reklamy. Reklamodawca może zaprojektować skuteczną kampanię, wybierając format reklamy, w zależności np. od grupy docelowej, do której skierowany jest przekaz, czy specyfiki branży.

Linki sponsorowane

Linki sponsorowane to reklamy, które wyświetlane są, po wpisaniu przez użytkownika odpowiednich słów kluczowych, na pierwszej stronie wyszukiwarki Google. Dodatkowo reklama może być tak skonfigurowana, aby trafiała do określonej grupy użytkowników (np. znajdujących się w danej lokalizacji).

Banery

Adwords umożliwia także stworzenie baneru, czyli reklamy zwierającej elementy graficzne. Po kliknięciu w baner użytkownik zostaje przeniesiony na stronę reklamodawcy.

Reklama w Gmailu (Gmail Sponsored Promotions – GSP)

Ten rodzaj reklamy Adwords umożliwia dotarcie do użytkowników poczty Gmail. Reklama wyświetlana jest w skrzynce pocztowej (na górze, w zakładkach Społeczności) i przypomina standardowego maila.

Reklama w YouTube

YouTube jest największą na świecie platformą, na której użytkownicy mogą bezpłatnie umieszczać i odtwarzać filmy. Dzięki umieszczeniu reklamy na tej platformie mamy szansę dotarcia do ogromnej liczby użytkowników, jednocześnie kształtując wizerunek marki.

Reklama w Zakupach Google

Jest to rodzaj reklamy, który świetnie sprawdzi się w przypadku sklepów internetowych. Dzięki Google Adwords możemy promować produkty dostępne w naszym sklepie. Taka reklama zawiera zazwyczaj zdjęcie produktu, jego cenę oraz nazwę sklepu, w którym jest dostępny.

Remarketing

Remarketing jest bardzo ciekawym rodzajem reklamy – pozwala wyświetlić treści sponsorowane tym użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili witrynę, ale np. niczego nie kupili. Remarketing zwiększa prawdopodobieństwo ponownego nawiązania kontaktu z potencjalnym klientem.

profesjonalne strony internetowe w Warszawie

14 lat doświadczenia

 
Projektowaniem stron internetowych zajmujemy się od 2004 roku. Praca jest naszą pasją, dlatego nieustannie się rozwijamy, aby spełniać oczekiwania Klientów. Zaufaj naszemu doświadczeniu i powiedz co możemy dla Ciebie zrobić.
Strony www dla firm

800 stron www

 
Wykonaliśmy ponad 800 projektów dla kilkuset Klientów z Warszawy, a także z innych miast Polski i Europy. Są to tanie strony internetowe oraz profesjonalne strony www i sklepy internetowe. Zobacz wybrane realizacje i skorzystaj z naszej oferty.
skuteczna strona internetowa

12 miesięcy gwarancji

 
Na każdą wykonaną przez nas stronę internetową udzielamy 12 miesięcznej gwarancji, aby każdy Klient miał pewność, że otrzymuje produkt wysokiej jakości, a w razie ewentualnych problemów może liczyć na fachową pomoc naszych specjalistów.

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Wizerunek w internecie

Szukasz profesjonalistów, którzy wykonają lub zmodernizują stronę dla Twojej firmy i odświeżą jej wizerunek w internecie?

Strony internetowe Warszawa

Spodobały Ci się nasze realizacje, a otrzymane referencje od zadowolonych Klientów utwierdziły, że współpraca z nami to dobry wybór?

Tanie strony internetowe

Chcesz mieć profesjonalną stronę www, opiekę specjalistów i to wszystko w atrakcyjnej cenie?

Jeśli odpowiedź brzmi TAK, to zadzwoń teraz:

T: 509 578 178